07:40 AM


La llum del dia s’acaba d’estrenar. Sóc dins del cotxe camí de la feina. El temps just, ni poc ni massa. Mig endormiscat, observo el comportament dels altres conductors. Sempre hi ha aquell que sembla que se li cremi l’arròs. Condueix amb neguit. Canvia de carril una vegada i una altra, amb nervi i sovint amb poca cortesia vers als altres conductors. Quan ha aconseguit situar-se en un carril, resulta que pretén girar just cap a la direcció contrària. Parat al semàfor, penso que tot plegat no té massa importància. El que realment és important és que, coses com aquesta, no m’alterin l’ànim i em permetin arribar a la feina amb la bona disposició d’entomar positivament tot allò que se’m presenti.
Ben segur que al llarg del dia, al llarg de cada dia, n’hi ha moltes de situacions en les que, actuacions que fan altres persones i que succeeixen al meu voltant, poden crear-me un neguit que substitueixi la meva, poca o molta, capacitat de bona relació, la bona disposició a resoldre els problemes que se’m plantegin, l’atenció a col·laborar, a escoltar, a ajudar, a gaudir, … Tot plegat, em fa valorar la necessitat de disposar cada dia d’aquells breus moments de reflexió que em facin sintonitzar la jornada en la freqüència adequada, aquella que permet viure plenament les circumstàncies en lloc de renegar-ne.
Deixa un comentari

