Temps i fets


escaladaDarrerament, molta gent em diu que a partir d’ara tindré més temps. La veritat se’m fa una mica estrany. Penso que els dies continuaran tenint 24 hores, a no ser que algun govern amb majoria absoluta s’entesti a canviar-ho. Vint-i-quatre hores per a continuar vivint minut rere minut. Com fins ara, vaja. M’estimo més dir que, a partir d’ara, tindré més llibertat. Però tampoc n’estic del tot segur.

Bé sigui com sigui, la realitat és que se m’acumula la feina. Per això, aquesta vegada, en lloc de redactar un text, us remeto a dos qüestions que en els darrers dies han format part d’aquest “temps” que ara, se suposa sobregeix per tot arreu.

La primera ha estat l’entrevista que el Diari de Girona em va fer sobre la meva propera jubilació i que es va publicar ahir diumenge 5 de juliol. Forma part d’un interessant article de la Pili Turon sobre la qüestió de la possibilitat de jubilacions anticipades dels mestres i professors que hem cotitzat en el règim de classes passives (mai he entès aquest nom, la veritat). Simplement us adjunto l’enllaç per si us interessa llegir-la: “Hi hauria d’haver un sistema pergrècia mig jubilar-se”

La segona és la reflexió que m’ha suggerit el “NO” de Grècia d’ahir. Si us interessa la podeu trobar al blog de la revista Ciutat Nova: “Una pregunta per a Europa”

Bé, us deixo que se m’ha fet tard per anar a…

Anuncis

Deixa un comentari

