On és el teu germà?


Martelleja la històriaparís

On és el teu germà?

Mmmm

On és el teu germà?

Que potser sóc jo el vigilant del meu germà?

On és el teu germà?

Anàvem al camp

Havíem de sortir de festa

Anàvem a sopar

Havíem quedat per …

On és el teu germà?

El meu germà és mort

Els meus germans són morts

I tu, on ets tu?

Ets mort tu també?

El meu germà és mort

On sóc jo?

Martelleja la història

On és el teu germà?

(En record dels que cada dia, a tot arreu, moren a mans dels seus germans)

llaç

Responder

